Doelen

Als school leren we ook. We willen ons onderwijs steeds blijven verbeteren. Elk jaar stellen we onszelf doelen. Hier lees je wat we vorig jaar bereikten en wat we komend jaar willen.

Bereikt in 2021

• Ondanks de lockdown konden onze leerlingen onderwijs volgen. Dit dankzij het uithoudings­vermogen en de flexibiliteit van leerlingen, ouders en medewerkers. Hier zijn we erg dankbaar voor.
• We zijn gestart met de methode LEERKRACHT en zijn gaan werken in units. Dit draagt bij aan effectiever vergaderen en aan de kwaliteit van ons onderwijs.

Nieuw jaar, nieuwe doelen

• Het team wordt bijgeschoold in de methode ‘Leespraat’ en ‘LEERKRACHT’.
• We gaan de LACCS-methodiek verder integreren in onze werkwijze, met name het ontwikkelings-denken. Het doel is dat we de ontwikkeling van leerlingen beter kunnen duiden en leerlingen beter kunnen begeleiden.