Resultaten

Wat gaat een leerling doen nadat zijn of haar tijd bij ons op school erop zit? Er zijn verschillende mogelijkheden.

Waar gingen onze leerlingen na school naartoe?

In schooljaar 2020-2021 stroomden 28 leerlingen uit. Van deze leerlingen vond 0% een betaalde baan, 0% ging naar ander voortgezet speciaal onderwijs, 0% startte met een praktijkopleiding (mbo) en 80% vond een plek binnen dagbesteding. Deze cijfers verschillen van jaar tot jaar en worden sterk bepaald door de mogelijkheden van de groep leerlingen.

Kwamen onze leerlingen direct op de juiste plek?

We besteden heel veel tijd en aandacht aan het vinden van geschikte uitstroomplekken en bereiden leerlingen goed voor. Maar liefst 79% van onze leerlingen zit nog op de plek waar ze na school naartoe gingen. Zij zijn waarschijnlijk direct op de juiste plek terecht gekomen. Onze schoolnorm is behaald. Hier zijn we heel blij mee.